Zoomを利用したオンライン開催について (Online Seminars Using Zoom)
当面の間、本研究会はZoom を利用してオンラインで開催されます。 以下の注意事項を必ずご確認のうえご準備をお願いいたします。
The Research Meeting on Economic History will be held online using Zoom for the time being. Please read the following instruction for participation.
<重要なお知らせ:Impotant Notice>
2020年11月以降の研究会:登録URLが下記の通り変更となっております。
これまでご登録頂いていた方も新規のご登録が必要となりますので下記より改めてご登録ください。
The URL for registration has been changed from November, 2020. Those who have previously registerd still need to register to join the meetings held after November, so please sign up from here.
https://zoom.us/meeting/register/tJMrdeiuqDgrHdVrmbrfYZTeFn-2Ji6g3e12
※ 登録 (Registration)
事前登録が必須となります。 ご登録頂けますと 詳細がEmailで送付されます。 事前に、ご利用の端末にZoomアプリケーションのインストールをお済ませください。
Registration is required to join the research meeting. Please register in advance so that detailed information containing meeting URL will be provided via email. Please make sure to install ZOOM Cloud Meetings (application) on your computer or cellphone in advance.
参加までの手順は下記より事前にご確認ください。 For more details, please see the following website.
日本語 ・ English
注意
1) 参加者名には、参加されるご本人の氏名をお使い下さい。 Please register your full name when you participate.
2) 登録は初回のみ。すでにご登録されている方は、登録時にご案内済みのミーティングURLまたはミーティングID、パスワードでご入室頂けます。ただし、2020年11月より登録URLが変更し、また共催セミナーや臨時研究会の場合には、URLが変わることもございます。お気をつけください。
Those who already registered previously need not register again. You can join the following meetings with the same meeting URL or the meeting ID as the one you received. Please note that the meeting URL will be changed from November 2020, and when the seminar is hosted by another workshop.
※ セミナー中 (During Seminars)
ご自身の音声は、質疑応答時を除き、OFF(ミュート)にしてください。 Please mute your microphone during a speaker's talk except for Q&A session.
音声OFFの手順 (Muting Participants in Zoom)
日本語 ・ English |